مدل جدید متا به شما اجازه می‌دهد ستاره ویدیوهای خودتان باشید

از میان همه شگفتی‌هایی که هوش مصنوعی متا می‌توانست ایجاد کند، مدلی که بتواند ویدیوهایی از مارک زاکربرگ در حال پرس پا زدن ناگت مرغ تولید کند، دقیقاً در کارت بینگوی ما نبود. اما در پس این هیاهو، شاید قدرتمندترین مدل متن به ویدیو تاکنون وجود داشته باشد. در اینجا هر آنچه لازم است درباره پلتفرم جدید Movie Gen هوش مصنوعی متا بدانید، آورده شده است.

معماری منحصر به فرد: متا یک مدل متن به تصویر و متن به ویدیو را ترکیب کرد تا پلتفرمی بسازد که می‌تواند کلیپ‌های 16 ثانیه‌ای با کیفیت پیشرفته تولید کند.

خودتان را وارد کنید: با آپلود تصویر شباهت خود، می‌توانید وارد فریم شوید؛ مدل برای “حفظ هویت و حرکت انسان” به‌دقت تنظیم شده است.

می‌توانید ویدیوهای خود را تنظیم کنید: قادر خواهید بود اشیا را وارد کنید، عناصر را جایگزین کنید و پس‌زمینه کلیپ‌هایی که فیلمبرداری کرده‌اید را ویرایش کنید (مثلاً به سگ خود موهای بنفش بدهید یا یک ورزشکار را داخل ورزشگاه المپیک قرار دهید).

صدای داخلی: این پلتفرم توانایی منحصر به فردی در تولید صدا در کنار کلیپ‌های شما دارد، از جمله جلوه‌های صوتی و موسیقی پس‌زمینه.

منتظر باشید: Movie Gen هنوز در مرحله تحقیقاتی است، اما زاکربرگ اشاره کرد که احتمالاً سال آینده در اینستاگرام عرضه خواهد شد.

معنای آن: علاوه بر پیشرفت‌های فنی و واقع‌گرایی، پلتفرم جدید می‌تواند گام بزرگی در زمینه دسترسی‌پذیری نیز باشد. در حالی که حدود 70 درصد آمریکایی‌ها می‌گویند در سه ماه گذشته از چت‌بات استفاده کرده‌اند، تعداد بسیار کمتری از هوش مصنوعی برای تولید ویدیو استفاده می‌کنند. سال آینده، زمانی که 2 میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام به Movie Gen دسترسی پیدا کنند، همه اینها ممکن است تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *